თანამედროვე ბიზნეს გარემოში გაციფრულება და ინტერნეტ სამყაროში წარმოჩენა აუცილებელია ყველა კომპანიისთვის. Google Sites გთავაზობთ სრულყოფილ გადაწყვეტას მცირე და საშუალო ბიზნესისათვის.
Google-ს აქვს ინტუიციური ინტერფეისი, რომელიც საშუალებას აძლევს ნებისმიერს შექმნას პროფესიონალური ვებსაიტი ტექნიკური ცოდნის გარეშე. მარტივი ფუნქციონალი აადვილებს საიტის შექმნას და მართვას.
Google უზრუნველყოფს უფასო ჰოსტინგს იმ მოტივით რომ ბიზნესის გაციფრულებას შეუწყოს ხელი. ეს იმას ნიშნავს, რომ თქვენ არ გჭირდებათ დამატებითი, ყოველთვიური ხარჯების გაწევა ჰოსტინგზე.
ყველა Google-ის საიტი ავტომატურად იქმნება მობილურ მოწყობილობებზე სწრაფად და მარტივად სამუშაოდ. ეს ნიშნავს იმას რომ თქვენი საიტი შესანიშნავად გამოჩნდება ყველა ზომის ეკრანზე.
Google მჭიდროდ არის ინტეგრირებული Google Workspace-თან, რაც საშუალებას იძლევა მარტივად გამოიყენოთ Google Forms, Docs, Sheets და სხვა Google სერვისები.
მცირე და საშუალო ბიზნესისათვის
ფრილანსერებისათვის
არასამთავრობო ორგანიზაციებისთვის
საგანმანათლებო დაწესებულებებისათვის
პირადი პროექტებისთვის, როგორიცაა ფოტო სტუდია, კერამიკის სტუდია ან სხვა
websaitebi.ge-ზე ჩვენ ვქმნით პროფესიონალურ Google Sites საიტებს, რომლებიც:
მორგებულია მომხმარებელსა და ბიზნესის მეპატრონეზე
აქვს გავლილი SEO ოპტიმიზაცია
ინტეგრირებულია Google Analytics-თან მონაცემების ანალიტიკისათვის
შეიცავს საკონტაქტო ფორმას
მორგებულია თქვენი ბრენდის იდენტობას
მცირე ბიზნესების 60% კრიზისს განიცდის, რადგან ვერ ახერხებს კონკურენციას. მთავარი პრობლემა - მომხმარებლების მოძიება მეტისმეტად ძვირი ღირს. გადაწყვეტილება მარტივია: იაფი, მაგრამ ეფექტური ვებსაიტი.
"ვებსაიტი ძვირია, მოგვიანებით გავაკეთებთ"
"ჯერ სოციალური მედია საკმარისია"
"ჯერ პროდუქტზე ან სერვისზე უნდა ვიფიქროთ"
"ჩვენი მყიდველები ინტერნეტს არ იყენებენ"
ვებსაიტი არის ყველაზე იაფი მარკეტინგული ინსტრუმენტი
სოციალური მედია საუკეთესოდ მუშაობს ვებსაიტთან ერთად
მყიდველები პროდუქტს ან სერვისს საძიებო სისტემებში ეძებენ
2025 წელს ქართველების 85%-ზე მეტი ინტერნეტს იყენებს
ვებსაიტი არ არის მხოლოდ სავიზიტო ბარათი. ის ასევე არის ინსტრუმენტი, რომელიც გეხმარებათ:
შეამოწმეთ სტატისტიკა თქვენი საიტის ვიზიტორების შესახებ
საკონტაქტო ფორმით მიიღოთ უკუკავშირი მომხმარებლებთან
პირდაპირი კომუნიკაციით გააუმჯობესოთ პროდუქტი ან სერვისი
მომხმარებლები ხშირად, პირველ რიგში ეძებენ თქვენს ვებსაიტს. თუ კი ვებსაიტი არ გაგაჩნიათ, მათ შეიძლება არასანდოდ აგღიქვან. ვებსაიტი არის თქვენი სანდოობის და რეპუტაციის ამაღლების და ასევე აღიარების მიღების საშუალება.
კომპანიის ისტორიას და მისიას
ინფორმაციას გუნდის ან თანამშრომლების შესახებ
პროდუქტის დეტალურ აღწერას
საკონტაქტო საშუალებებს
პროფესიონალურ იმიჯს
მინიმალური ინვესტიცია: 100-200₾ ერთჯერადი ღირებულება
მინიმალური ტექნიკური რისკი: Google-ის ინფრასტრუქტურა
სწრაფი დამზადება: 1-5 დღეში მზადაა
მარტივი განახლება: კონტენტის შეცვლა ნებისმიერ დროს
ანალიტიკის ინტეგრაცია: სტატისტიკის შესაგროვებლად
ერთჯერადი ხარჯი, დამზადება
ძველად, როდესაც ვებსაიტის დამზადებას კოდირების ცოდნა საჭიროებდა, პროგრამისტების მოძიება კი ჭირდა, საიტის დამზადება ფუფუნების საგანი იყო რაც დამზადების ფასზეც მოქმედებდა, ხშირად უბრალო საიტის დასამზადებლად 5,000 ლარის გადახდაც კი უწევდა დამკვეთს.
განმეორებადი ხარჯი, ჰოსტინგი და მოვლა-პატრონობა
საიტის დამზადების შემდეგ მისი განთავსება აუცილებელია ჰოსტ სერვერზე, ანუ ფიზიკურ მოწყობილობაზე რომელიც ამ ვებსაიტის მონაცემთა ბაზას ინახავს, რაც ადრე საკმაოდ მაღალ თანხებთან იყო დაკავშირებული, ისევ და ისევ ტექნოლოგიის სიძვირის და ხელმიუწვდომლობის გამო, მაგრამ, 2025 წელს, ტექნოლოგიების განვითარებასთან ერთად, ამ დანახარჯმაც იკლო თუმცა სრულიად არ აღმოფხვრილა. სერვერის ხარჯი ყოველთვიური და განმეორებადია.
ჰოსტინგის ყოველთვიურ ხარჯთან ერთად, ასევე არის დომენის, ანუ საიტის სახელის ხარჯი რომელიც დაახლოებით 30 ლარიდან 60 ლარამდე მერყეობს და ყოველწლიურია. მის გარეშე თქვენს საიტს სახელი და ge მისამართი არ ექნებოდა.
მოვლა-პატრონობას რაც შეეხება, რადგანაც საიტის დამზადების შემდეგ, საიტის კოდს და პროგრამულ უზრუნველყოფას შესაძლოა განახლება ან კორექტირება დასჭირებოდა, ხოლო თუ კი სიახლეების განთავსება გენდომებოდათ ან რაიმე ახალის დამატება პროგრამისტის ჩართულობა იყო საჭირო, ეს იწვევდა დამატებით ხარჯებს რაც მოვლა-პატრონობასთან იყო დაკავშირებული, რაც ასევე ყოველთვიური ხარჯია ან მხოლოდ მაშინ იხდიდა საიტის მეპატრონე როდესაც დახმარეიბს საჭიროება იყო.
ამ ყველაფერში რა თქმა უნდა ცალკე დიზაინის, ტექსტის წერის და სხვა და სხვა ოპტიმიზაციების ხარჯებიც შედის რაც მარკეტინგთან უფრო არის კავშირში მაგრამ პროგრამისტი ითავებდა და ბოლოს, ამ ყველაფერს ემატებოდა მოგება რაც ბიზნესმა ან პირმა უნდა მიიღოს რომელიც ამზადებს ამ ყველაფერს.
საიტის თვითღირებულება: ერთჯერადი დამზადების ფასი + ყოველთვიური ჰოსტინგის ხარჯი + ყოველწლიური დომენის ხარჯი + ყოველთვიური უწყვეტი მხარდაჭერის ფასი + მოგება რომელიც გათვლილი აქვს შემსრულებელ პიროვნებას ან ბიზნესს.
რატომ არის ჩვენთან ესე იაფი საიტის დამზადება?
მარტივი მიზეზით, გუგლმა აღმოფხვრა ჰოსტინგის გადასახადი, ანუ გახადა უფასო, ხოლო საიტის მართვა იმდენად გაამარტივა რომ ყველას შეუძლია ამის გაკეთება. ჩვენ კი ერთჯერადი გადასახადის გარდა, არ ვიღებთ არანაირ თანხას. პლიუს, ჩვენი დიდი სურვილი და მიზანია რომ საქართველოში ბიზნესი მაქსიმალურად გაციფრულდეს და ხელმისაწვდომი იყოს ინტერნეტ სივრცეში რათა მომხმარებელმა შეძლოს ინფორმაციის მარტივად მოძება.
საიტის თვითღირებულების ძველი ან ტიპიური ფორმულა: ერთჯერადი დამზადების ფასი + ყოველთვიური ჰოსტინგის ხარჯი + ყოველწლიური დომენის ხარჯი + ყოველთვიური უწყვეტი მხარდაჭერის ფასი + მოგება რომელიც გათვლილი აქვს შემსრულებელ პიროვნებას ან ბიზნესს.
საიტის დამზადების თვითღირებუელბა ჩენთან: ერთჯერადი დამზადების ფასი (100) + ყოველწლიური დომენის ხარჯი (60) = 160 პირველ წელს.
შემდეგი წლიდან მხოლოდ ყოველწლიური დომენის დანახარჯი რაც ჩვენთან არაა კავშირში.